سقوط

tomber

سقوط

tomber

سقوط به فرانسوی می‌شه "tomber".
نمی‌دونم تا به حال سقوط کسی رو دیدی یا نه؛ من بار ها و بار ها دیدم. این رو هم باید بگم که آدم ها موقع سقوط یه دستشون به سمت بالاست. نمی‌دونم ولی بنظرم تو طبیعت‌ماهاست که همیشه منتظر یه پرتو کوچیک از امید باشیم.
من هم مدت هاست در حال سقوط‌ام و دستم به سمت بالاست.
چیز هایی که اینجا می‌نویسم هم تراوشات ذهنم در حال سقوطه.

اولین مرحله

سه شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۲۹ ب.ظ

کمتر از چهل و هشت ساعت دیگه تا اولین مرحله کنکور مونده، دلم محکمه ولی حس پوچ بودن دارم.

و بیشتر از همیشه به دعاهاتون و انرژی های خوبتون نیاز دارم.

امیدوارم خوب تموم بشه.

  • ۰۳/۰۲/۰۴

نظرات (۱)

هم‌مسیریم با هم (:

منم یه احوال عجیب غریبی دارم و نمی‌دونم دقیقا چه اسمی میشه واسش گذاشت.

ایشالله که دوتامون آخیش‌گویان و خندون از سر جلسه بلند شیم (((:

پاسخ:
سلااام =))
خداروشکر امروز آخیش گویان و خندون اومدم بیرون، از ته دلم امیدوارم برای توام همینطوری بوده باشه.
انشاالله که هرچی خیره پیش بیاد و به نتیجه تلاش هامون برسیم. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی